torsdag, april 02, 2015

Dröm

Jag hade en riktigt skum dröm inatt. Juventus skulle spela mot Shitty i CL. Juve hade torskat borta med 2-0 och nu var det returen hemma. Jag var med i Juve helt plötsligt och gjorde dessutom ett mål. Torres var oxå med i Juve och brände chans på chans. Vi, Juventus, lyckads vinna med 3-0 och gick vidare. Efter matchen satt jag med Torres och snacka då han plötsligt fick ett SMS från Roman A. "Grattis till segern och synd att du inte satte dina chanser."

Lite senare är jag och The Real i London och skall käka. Vi går till en Italiensk restaurang som inte öppnat än för dagen men det är massor av folk där som vill in och äta. Så dom börjar släppa in oss. The Real beställer sen maten helt på Italienska och jag tog samma utan att ha en aning om vad han beställt. Konstigt man kan drömma ibland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Avslag på påskaftonen eller?

//Fruktis

Anonym sa...

Japp, tyvärr :-(

/TB