onsdag, april 22, 2015

Vaknade tidigt

Jag vaknade, och blen klarvaken, redan 04:25, så strax efter tänkte jag att det var lika bra att gå upp. Så idag är jag överlägset först på jobbet (på kontoret alltså). Jag kom samtidigt som skiftarbetarna ungefär. Tidigt hur som helst. Och idag tog jag bilen. Slött, jag vet. Men jag ska jogga i eftermiddag så det får räcka. Intervallträning idag. Jag hatar det, men det skall genomlidas!! Det verkar ju som om det blir skapligt väder och då är det ju lite lättare att träna trots allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk va stark du kommer vara i sommar till The Hope and F-cking Anchor....

Funktionär i Hallsta i helgen eller?

Skall du va me o spela?

Pingis alltså inte svett bandy?

//Coachen

Anonym sa...

Hallstamästerskapen spelades väl helgen som var? Jag var inte med! Varken som spelare eller funktionär :-)

/TB

Anonym sa...

Ojdå!!!! missade jag detta evenemang?

//Frukthandlarn

Anonym sa...

Missade....? :-)

/TB