fredag, augusti 28, 2015

Fredag!!

Härligt att det bara är timmar kvar tills helgen. Två lediga dagar! Halsen känns lite bättre idag och jag har jogging planerad. Men jag tänker nog vänta tills det känns helt bra den här gången. Det finns ju risk för längre uppehåll från träning om det vill sig illa. Jag är i alla fall anmäld till halvmaran nästa helg. Jag kanske får sänka mina förväntningar men jag ska hur som helst ta mig runt. Och det är ju vackert så!!

Igår lottades Champions Leagues gruppspel. Vi fick Bayern i våran grupp. Och det betyder att vi inte får tappa poäng mot det övriga lagen i gruppen (Olympiacos och Dinamo Zagreb). För Bayern är storfavoriter till att leka hem gruppen. Just Bayern-matchen är jag grymt sugen på att åka och titta på. Såg att det var billiga flygbiljetter (mån-ons) nu så det gäller att man bestämmer sig rätt så snabbt. Det blir ju inte billigare ju längre man väntar tyvärr. Det skulle ju dock vara lite roligare om man kunde få med sig någon. Vi får se hur det blir?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade det varit Porto så!!!!! Får avstå den här gången.... Arbetskamrat obs ej Fruktis vill åka över på min födelsedag för att se "våra" lag Q.P.R mot Derby.... 7-9 mars. Lutar starkt åt detta!

//Coachen

Anonym sa...

Synd. Men förstår att du vill åka och se riktig fotboll senare med Fruktis (vi vet att det är han du åker med :-) ).

Sen har vi ju decemberresan att se fram emot!!

/TB