måndag, augusti 31, 2015

Måndag

Då är vi tillbaka på måndagen igen. Helgen gick snabbt. Lördagsförmiddagen på Arosvallen och resten i soffan med rejäl huvudvärk. Söndagen började med lite pingisträning. Jag har fortfarande inte kry så jag orkade nästan ingenting. Fortsatte söndagen med att skruva upp gipsskivor på väggen i Inas rum. "The never ending project" går i alla fall lite framåt. Men tyvärr så ändras den icke existerande planen lite för mycket. Så vi får väl se vart det här slutar 'när vi'/'om vi' är/blir klara.

Ikväll är det Blodomloppet som jag faktiskt sett fram emot. Eller jag såg fram emot det innan förkylningen. Nu vet jag inte om det är så lyckat att vara med... Om det inte finns någon annan som vill starta istället för mig så får man väl försöka jogga igenom loppet. När jag från början sa att jag skulle vara med så hade jag en förhoppning om en tid neråt 50 minuter. Och det tror jag hade varit möjligt om jag varit kry hela tiden. Men nu finns det inte på kartan. Jag blir ju andfådd bara av att gå från bilen in till jobbet.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Var rädd om dig om du tänker ställa upp,kan kosta mer än det smakar om du inte är frisk.
Jag kör halva distansen ikväll på blodomloppet.
Har inte bestämt vad jag ska försöka hålla för fart. Nånstans runt 5 min/km sen får man se hur det känns.
//TB:s brorsa

Anonym sa...

Ja, det är inte nyttigt att köra om man inte är kry sägs det. Så det blir nog väldigt lugnt.
Lycka till Brorsan! Med lite tur så ses vi! :-)

/TB

Anonym sa...

Jag kan köra grabbar! Hur svårt kan det va?
Räknar med 15 min per kilometer!!

//Coachen

Anonym sa...

Fan vilken klippa du är Coach!
Kör du 5 eller 10 km?
//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tackdetsamma brorsan:)

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Kan man köra båda?

//Coachen

Anonym sa...

Det tror jag du kan Coach. 10 km startar 18 och om du är snabb så hinner du med starten för 5 km som är runt 18:30. Ingen match för en Coach!

/TB

P.S kommer du förbi och hämtar nummerlappen eller behöver jag åka till Rocklunda med den?

Anonym sa...

Tack Brorsan!

/TB

Anonym sa...

5 km går ju nästan förbi hemma hos Coachen, man skulle tagit den istället..

/TB

Anonym sa...

18.25 börjar 10 km,elitklassen.
Motionärsklassen 18.30 år väl knappast aktuellt för alla tiders bästa Coach?

//TB:s brorsa,som saknar lite redovisning angående Derby-Leeds i lördags??!!

Anonym sa...

Fel av mig,18.25 är såklart elitklassen på 5 km....,

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Jag hämtar nummerlappen! och springer både 5 o 10 ikväll!!!

Ett övertidsmål (86 min!) slumpmål avgjorde...
Domaren sämre än Jormas pappa osv.

//Coachen

Anonym sa...

Haha,farsan ringde nyss och frågade var du bor? Har ingen aning om varför??

Slumpmål? Åfan,då får vi hoppas att det står i historieböckerna:)
Kul att ni bjöd upp någorlunda iaf;)

//TB:s brorsa (som aldrig gnällt på en domare)