måndag, augusti 24, 2015

Tillbaka i spåret

Då har man varit till spåret igen. Mitt långpass från i lördags genomLEDS idag. Tungt är nog bara förnamnet. Men jag fick ihop mina 18 km om än för långsamt. Får nog överväga om jag verkligen skall köra ett halvmaraton nästa helg. Visserligen är det ju bra att få bränna lite men jag hatar att förlora. Och jag kommer förlora mot mig själv. Dvs mot den tid jag hade förra året. Eller så kör jag ett halvmaraton på cykel- och bilvägar. Då har jag kanske en chans att slå mig själv. Men det skulle ju vara lite som att fuska. Om man skall jämföra sitt eget resultat så borde man väl kanske göra det på samma bana för att kunna se den verkliga skillnaden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat brorsan,kom ihåg att du inte var helt frisk:)
//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack Brorsan! I och för sig men ändå :-)

/TB