torsdag, november 26, 2015

BSR

Ikväll är det dags för konsert. Ska bli jäkligt kul!

Jag var till optikern igår. Jag har ju börjat använda mina nya terminalglasögon (som är 3 år gamla) och det har inte funkat bra alls. Huvudvärk efter bara en liten stund. Igår så visar det sig att jag har försämrat ena ögat 2 steg och det andra ögat 1 steg. Tvärtom mot vad mina glasögon är. Inte konstigt att man blir yr och får ont i huvudet. Men frågan är om dom gjorde fel hos förra optikern? För brillorna har ju aldrig varit bra.......

Får försöka använda de trasiga brillorna tills dom nya kommer. Och jag hoppas verkligen att dom nya skall bli bra!! Blir dom bra ska jag nog skaffa likadana att ha hemma. Vi har ju trots allt upp till 1500:-/år att ta ut från en fond via jobbet. Och då skulle dom inte kosta mig en spänn.

Inga kommentarer: