torsdag, november 12, 2015

Ny jacka

Igår var jag iväg och köpte en ny vinterjacka. Jag hatar att gå och köpa kläder. Anledningen är nog att jag inte vet vad som är bra kläder. Är det en varm jacka? Är det bra kvalitet? Klarar den regn? Vind? Och jag har svårt för att ta hjälp av pajasarna som springer omkring där inne. För jag misstänker att dom antingen inte kan något eller så vill dom bara lura på mig det dyraste jackorna. Så det var tur att jag hade med mig fru Blogg och dvärgarna. Fru Blogg för kvaliteten och dvärgarna för smaken. En ny jacka blev det i alla fall till slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då!
Hoppas att du köpt en biljett till 4-1 matchen den 5 december på Emirates och inte använder "mina" pengar till en jacka!!!!

Du är värd en jacka i alla fall!!!!

Helt rätt, dina trogna läsare förväntar sig ett inlägg på bloggen varje dag minst!!!! Så roligt har vi på jobbet att det första man kollar är bloggen......

Närmar sig med stormsteg nu, längtar till The Swan och rysk, svenskorna eller nåt!!!!

//Coachen

Anonym sa...

Tack för jacka.... pengarna Coach!!
Dom värmer :-)
Biljetten är fixad, du behöver inte oroa dig!! :-)

Ja, nära nu!!!

/TB