måndag, november 23, 2015

Eine neue Woche

Då rullar vi in på ännu en vecka. Denna helg gick nog något snabbare än vanligt. Det var full rulle hela helgen. Först en trevlig planeringsstund med Londongänget i fredags. Lördagen startade med pingisträning och sen snabbt hem för att byta om för en tripp till Fryx som hade öppet hus. Ina ska ju söka skola inför årskurs 4 och Fryx är tydligen en av de skolor hon kommer söka till. Jag tycker det var bättre förr när man gick på sin skola och hängde ihop med sin klass under hela grundskolan. Efter det så blev det en sen lurre på stan innan det var dags att deppa ihop hemma i soffan till Arsenalmatchen. Det ville sig inte riktigt i lördags. Det var stolpträffar, öppna mål och straffmissar för hela slanten. Lägg därtill en skada på FC och eftermiddagen var förstörd. Söndagen började i friidrottshallen och slutade i VGF-hallen. Skönt att man slipper ha problem med fritidssysselsättningen i alla fall. Jag hade tänkt att jag skulle åka och lira lite innebandy igår kväll. Men efter Inas jympa så somna jag till en stund (1,5h) så det var bara att lägga ner den tanken....

Idag blir det ett lunchpass med Hinken i Klövernhallen. Det är ju sammandrag nästa helg så det är väl bra om man kan få in ett pass till innan det. Jag hoppas dock slippa spela något på lördag men utifall att.....

Nämnde jag att det bara är 11 dagar kvar till London?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hinken och spaden i Klövern!!

Kan det bli bättre?

Vilken tid för oss entusiaster?

//Pippan o Plösen från sandlådan

Anonym sa...

Haha, ja, jag förstår att det är många som vill veta när det är dags!

Så fr kl 11:30 så kan man bevittna fin bordtennis i Klövernhallen!!

/TB

Anonym sa...

Vi fastnade i sandlådan!!

Får vi en ny chans i veckan???

//Pajpen o Plösen

Anonym sa...

Nä, tyvärr, detta var kanske det sista passet innan jul...

/TB