fredag, november 20, 2015

Fredag

Friday, freitag, vendredi, perjantai eller fredag! Helt otroligt att även denna vecka går mot sitt slut. Idag är det bara 14 dagar kvar till London! Sorry, kan inte låta bli att nämna det ibland, typ varje dag....

Idag är det dessutom planeringsträff med resekamraterna på The Swan (även kallat Bishop Arms i vissa kretsar, kan ha med namnet på skylten utanför att göra men vi vet ju alla vad stället heter på riktigt.....). Hoppas att dom har fyllt på med lite olika Fuller's i kranarna. Jag drömde för övrigt att vi var i London och PD hade bokat in ett besök på Fuller's för oss. Jag vet, att han skulle göra något är ju rätt så liten....

Ha en trevlig helg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

PD offrar 5 dagar på mig, det är stort!

//Coachen

Anonym sa...

Varför är det stort? Det borde väl alla göra!!

/Honey Dew

Anonym sa...

Håler mäd!! Han min bässta pålare!
Kann ala futbållspelare i min lant!

/Frutis