fredag, november 06, 2015

Fredag!!

Då var vi här igen då, fredag! Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Tiden bara rusar iväg! Det känns som om man inte hinner med sig själv ibland.
Det var en halvjobbig natt då Freddie kom inskrikandes i rummet. Innan man fattar vad det är så är man i någon form av chocktillstånd. Hon hade fått näsblod. Och hon får det ibland på natten men nu var det väldigt länge sen. Hur som helst så tar det sin lilla tid innan hon lugnat ner sig och blodet har slutat "forsa". Och sen skulle hon sova hos oss. Och hon ville absolut inte släcka lampan. Bara att göra som prinsessan säger....

Jag har varit förkyld med huvudvärk och lite halsont. Men idag har jag fått rejält ont i halsen. Jag hoppas verkligen att det inte blir värre än så här. För än så länge har jag klarat mig från feber.

Idag är det bara 4 veckor bort tills det är dags att åka till London! 28 dagar!

Inga kommentarer: