onsdag, november 25, 2015

Onsdag redan....

Sen till jobbet idag. Körde lite taxi innan jobbet. Idag ska jag på synundersökning. Mina jättegamla terminalglasögon har fallit ihop totalt. De "nya" jag fick för ett par år sedan har jag aldrig gillat. Känner mig nästan lite yr med dom på. Så nu är det dags att kolla upp synen igen. Får se vad dom säger. Jag börjar bli lite orolig för att jag skall behöva ha glasögon hela tiden. Vi får väl se vad som händer.

Arsenal grep tag i sista halmstrået igår i CL. Bayern gjorde sitt och slog grekerna. Nu måste vi, för att går vidare från gruppen, slå grekerna borta med 2 mål. Det blir inte helt enkelt och jag gissar att vi vinner men med bara ett mål......

BSR imorgon, ser vi fram mot! London om 9 dagar, det ser vi fram mot! Snart julledigt, det ser vi fram mot! Men först kafferast, det ser jag fram mot!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att ha mål och se framemot!

Du glömde pingisen i helgen bara!

//Coachen

Anonym sa...

Pingisen? I helgen? Ofan.........

/TB