torsdag, januari 12, 2017

Det närmar sig...

...slutet på denna vecka. Bara idag och imorgon kvar att jobba. Och vet ni vad? Fritids är stängt imorgon. Det betyder att barnen bara skall vara i skolan. Det betyder att jag inte behöver jobba hela dagen. Vilket flyt va? Frågan är ju om det ens är värt att åka till jobbet. Eller kanske borde man jobba hemifrån de timmar man hinner jobba. Då slipper jag ju en massa transporttid. Vi får se hur det blir.....

Det blir Motala för mig på söndag, fiasko! Vi får se hur det blir på lördagen. Med lite tur så slipper jag div 3 sammandraget då. Men man vet aldrig.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kvalitetstid är bra att ha!

Motala hm, då får du skaffa en annan COACH!

Lycka till!

//The one and only

Anonym sa...

Tack Coach! Det kan behövas ett lycka till med min nuvarande form.....

/TB