fredag, januari 13, 2017

Friday

Så då var det äntligen fredag igen! Inte helt fel. Och i helgen blir det pingis. Som jag tidigare nämnt så blir det Motala på söndag. Men det blir även en match med div 3 gänget på lördagseftermiddagen. Både jag och Danne ska spela då. Jag gissar att dom hoppas på 2 pinnar i den matchen. Nåväl, kan ju vara lagom att spela en match på lördagen som uppvärmning för bilresan till Motala på söndagen.....

Jag tog en tur igår kväll. Det var fruktansvärt halt. På vissa ställen vågade man knappt springa. Man fick ta det riktigt försiktigt. Så passet blev inte längre än vad det var tänkt (8km). Men jag lyckades hålla ett lite högre tempo än tänkt trots isen. Så det känns ju bra.

Ha en trevlig helg alla vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Anar jag lite ont i handleden efter lördagens match?

//Dr Karlsson

Anonym sa...

Absolut inte! Ska bli kul att spela mycket pingis i helgen!!

/TB

Anonym sa...

Skall vi börja räkna igen!

Div 3 = 4 matcher x 7 set = 28 set

Söndag en lååång resa till Motala (Harry´s)

Div 1 = 2 x 4 matcher x 7 set = 56 set

Totalt 84 set med andra ord det krävs mycket sportdryck samt näsdukar för att fullfölja helgen!

Lycka till!

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach! Har laddat rejält med näsdukar!

/TB