fredag, januari 20, 2017

Friyay!

Då är vi framme vid veckans sista arbetsdag. Jag har inte varit ute och sprungit sen förra torsdagen. Har jag lagt av? Man kan ju undra... Halsont har hållit mig borta från löpning. Jag hoppas att jag kan få till två pass i helgen, dessutom i dagsljus. Bara en sån sak lockar ju till träning.

Ikväll är det friidrottsträning för Ina. Det blir första passet sedan tävlingen för nästan två veckor sen. Hon gjorde då illa sig men hon har ju tränat gymnastik och det har gått bra så vi får hoppas att det inte blir något bakslag nu när hon skall träna friidrott.

På söndag är det sen Freddies tur att friidrotta. Det blir första passet i år. Både för henne och mig.
Nästa helg är det ju friidrottstävling för bägge två. Får se hur det går.....

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till för hela familjen!

Du verkar busy busy!

Lämnar med ett ordspråk med mycket sanning i:

Den nyttigaste läxan livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt!

//Coachen