måndag, november 06, 2017

Då kör vi igen!

Måndag morgon och man är rätt så tidigt på plats. En ny vecka fylld med enorma möjligheter. Det blir säkert roligt!

I lördags lirade jag lite pingis. Gick väl inte jättebra men kändes lite bättre än i tisdags. Min bh-platta är nu 14 månader gammal och jag vet inte när jag hade en platta så länge. Det känns även i vissa lägen... Men jag har bestämt mig för att inte köpa något mer bt-material nu. Det är ju bara ett halvår kvar tills pensionering.

Jag gick även ut och joggade en kortis i solen i lördags. Men bara 3,4 km och på den lilla sträckan hann jag inte få ont i knät så det var ju bra. Jag sprang i spåret så det var ju lite mjukare underlag än asfalt oxå. Men rätt så tungt. Man tappar mycket och det snabbt...

Ha en fin vecka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan få låna min gamla knottriga softplatta!

//materialarn

Anonym sa...

Det vore ju kanon!! :-)

/TB

Anonym sa...

Idag den 7 november är det kladdkakans dag!
Undrar om arbetsgivaren bjuder på detta?

//Frukthandlarn