torsdag, november 16, 2017

Torsdag

Då är man här för ännu en dag. Kylan sitter i, det måste skrapas rutor på morgonen. Jag tycker det är jäkligt kallt men jag har i och för sig ännu inte tagit fram vinterjackan. Det kanske är dags....

Idag kanske det blir lite jogging igen. Vi får se. Det vore ju bra om cykelbanorna blev lite mindre isiga så att man kan hålla sig på benen. Jag har funderat ett tag på att skaffa ett löpband att ha hemma. Jag vet inte riktigt vart bara.... Det lär ju ta lite plats och man vill ju inte störa övriga när man tränar. Så då har tanken funnits på att gå på något gym och springa där. Fördelen med det är ju att man sparar plats hemma och man kan passa på att träna lite styrka oxå. Nackdelen är ju att man måste ta sig någonstans för att träna. Så för mig just nu borde Bellevues gym passa bäst. Jag är ju på Bellevue 3 ggr i veckan när dvärgarna tränar och skulle då kunna gå in och köra lite på gymmet i alla fall några av dagarna. Vi får se, svåra beslut.....

Ha en fin torsdag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte träna pingis på Bellevue?
Pingisbord finns och du kan väl fråga
nån i receptionen som vill spela?

Du klev ju fram i London som en riktig artist!

//Hong Long

Anonym sa...

Om du ska köpa löpband så hojta till innan du slår till. Jag har ett tips isf.

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Haha, pingis har jag ingen större lust att spela. Bara kul i London.....

/TB

Anonym sa...

Brorsan, vad är tipset? Blev nyfiken....

/TB

Anonym sa...

Löpband 2.5hk Bluetooth - TR4002
Prisvärt löpband med 2.5HK motor (1900W).
Bluetoothfunktion - anslut träningsapp i Android/iPhone
Hastighet upp till 16km/tim.
Motoriserad lutningsinställning i 16 nivåer.
Väger hela 76kg - för ökad stabilitet.
Maximal användarvikt 120kg
48 träningsprogram med ett speciellt HRC (Heart Rate Control) program.
14 punkters chock-absorberande löpyta - skonar knäna.
Stor löpyta i prisklassen - 127cm lång och 46cm bred löpyta.
Enkel att fälla ihop när den inte används. Bromsas med gasfjädring (viktig säkerhetsfunktion).
Stor upplyst 5" LCD display med pulsmätare.
AUX ingång med flera inbyggda högtalare.
Tung vara - Kostnadsfri hemleverans!
Lagerstatus I lager. Skickas inom 24 tim vardagar.
9 995,00 kr
Just nu 5 488,00 kr

Sök på outl1.se

Har testat det själv i 12 km. Skitbra!

//TB:s brorsa

Anonym sa...

jävla siiiit asså!

//Söööpin

Anonym sa...

Tack Brorsan!

/TB