onsdag, november 01, 2017

Fiaskopass

Det blev ett, som väntat, fiaskopass igår. Det är bara att inse att jag är alldeles för trött på kvällen för att spela pingis. Skallen är inte med, kroppen är inte med. Jag la matcher mot korpspelare.... Spelar väl i och för sig ingen större roll men det känns så där....

Idag vaknade jag upp med huvudvärk och halsont igen. Alltså mer än vanligt... Halsen har ju inte känts bra på länge men idag var den än sämre. Och trött som en tokig är jag. Och mörkt är det ute. Och kallt med för den delen....

Nä, nu får jag sluta att skriva så mycket positivt här på bloggen.... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen kom blogginlägget! Då kan jag gå vidare
med min positiva dag!
Njurstenshelvetet lever, dvs. själva stenen befinner sig
sedan en vecka i snoppen!

Skall till kirurg om en vecka! Till kem. lab för blodprov
idag varför jag är stungen på fyra ställen för att ge blod!

Förkylning också men liksom TB ställer man upp för SVERIGE
och arbetar så gott man kan!

Ha en bra dag!

//The Tax Man

Anonym sa...

Du ska alltid vara värst ;-)

Hoppas att det ordnar till sig snart. Känns som om du haft strul med det där i en evighet nu.

/TB