måndag, november 27, 2017

Eine neue Woche

Eller vad det nu heter på tyska......

Det blev pingisspel i lördags. Kändes riktigt bra i första singelmatchen för att sen bli sämre och sämre. På slutet kändes det som om jag inte hade någon träff alls.... Märkligt hur det kan vara. Och svårt att hitta tillbaka när man väl kommer in i fiaskokänslan. Jag fick i alla fall ledigt från söndagens spel och kunde leka friidrottstränare istället. Jag körde kulstötning med barnen.

Jag hann även ut på en liten runda medans det var ljust ute igår. Men det har känts bättre. Knät gjorde sig påminnt igår igen. Och min gamla häl som jag hade ont i efter VEM i somras har även den börjat kännas. Kanske bara att inse att man är slut som idrottare.....

Ha en fin vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi skall alla den vägen vandra!

//John Terry