fredag, november 17, 2017

Freitag

Härligt! Äntligen! Snart slut på veckan. Ikväll ska jag dessutom på middag. Vi, Asfaltsnötarna, ska inkassera våran middag vi vann på stegtävlingen vi var med på i somras.

Imorgon ska Freddie vara med på sin första gymnastiktävling. Hur spännande som helst. Får se hur det går. Hon verkar i alla fall se fram emot det. Och det är ju kul. Ina ska på sovaöverläger med friidrotten ikväll. Och hon slipper ha mig med sig eftersom jag skal på middag. Tror i och för sig att hon gärna haft mig med men ibland krockar saker och ting....

Igår kväll var jag ut på en liten runda igen. Men det är lite lurigt nu på marken. Igår fick jag ta några skridskoskär på blankisen. Men jag klarade mig från att ramla i alla fall. Efter det blev ju tanken på ett löparband än mer lockande. Vi får se hur det blir. Platsbristen är det största problemet som jag ser det.......
Gårdagens 7 km:

Inga kommentarer: