tisdag, februari 20, 2018

Det känns kallt

Igår tyckte jag att det började kännas jäkligt kallt ute. Och även inne för den delen.... Ska jag vara riktigt ärlig så har jag börjat längta efter våren. Barmark och varmare väder. Jag är så jäkla trött på den här kylan.... Vann jag jackpotten på Eurojackpot så skulle jag nog inte tillbringa många dagar i Sverige på vintern.

Igår var det vilodag från löpningen och även idag är det vilodag. Och tur är väl det för jag är fortfarande grymt sliten i benen efter helgens träning. Men imorgon blir det förhoppningsvis lite löpning igen. 13 km ska jag väl klara av i lite snabbare tempo.

Ha en fin dag nu vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vann du en plats i maraton?

//Coachen måste planera träningen;)

Anonym sa...

Tyvärr, jag vann ingen plats :-(

Så planera in en dryckesrunda istället Coachen!!

/TB

Anonym sa...

Hyde park eller Themsen?

//Fruktis

Anonym sa...

Varför eller?

Båda två så klart!!

/TB