måndag, februari 05, 2018

Ny vecka igen....

Då sitter man här igen då, på jobbet och längtar efter fredagen. Nåväl, det kunde varit värre. Men något som jag verkligen inte gillar är att det har blivit så kallt. Jag gillar verkligen inte kyla. Jag borde kanske bo i ett varmare land på vintern. Det kanske man skulle ha som mål att göra när man blir pensionär? Fast det är ju svårt att veta nu hur man vill ha det sen....

Det har fortfarande inte blivit någon löpning sedan förra lördagen. Nu är det snart 10 dagar sedan jag sprang med andra ord... Men jag vill bli helt frisk först innan jag drar igång igen. Det rinner fortfarande snor ur snoken och halsen är inte helt 100 än. Även om det är bättre så vill jag inte börja träna än. Nu är det dessutom jäkligt kallt så att gå ut och springa är ju inte aktuellt....

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer: