onsdag, februari 28, 2018

Halsontet fortsätter

Jag har fortfarande ont i halsen. Idag kanske det inte gör så mycket. Jag hade ändå inte vågat mig ut och löpa i denna kyla. Även jag har gränser. Men hur som helst så är jag inte bra ännu och det är mycket segt slem som skall ut. Freddie är även hon fortfarande inte helt bra. Men piggare för varje dag. Nu är det nog mest hosta och snorigt.

Igår hann jag klart med utbildningsdelen av webutbildningen jag måste göra. Så idag återstår "bara" provet. Jag hoppas att jag klarar det. Jag är lite nervös. Men det är nog bara för att jag har så höga krav på mig själv. Jag vill alltid visa för mig själv att jag kan.... Nåväl, lycka till till mig då..... :-)

Ha en fin onsdag!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Har du gjort ett halsodlingstest? Kan ju vara halsfluss och då ska du verkligen inte springa!

// Lalle

P sa...

Har inte haft feber så är inte halsfluss. Men springer inte heller förens halsen är bra!

/TB