måndag, februari 26, 2018

Sportlov

Men det blir inte mycket till sporta, än i alla fall.... Freddie skulle ha varit på gymnastikdagläger from idag och till torsdag. Idag är hon hemma, feber och förkyld. Jag har ont i halsen och är snorig. Ina flyr till mormor tills på onsdag. Och fru Blogg åker och jobbar. Ja, jag ska oxå jobba en liten stund. Men det gör jag från hemmet idag. Måste bli klar med en utbildning tills på onsdag.....

Igår var det ju friidrottsträning för Freddies grupp. Det skulle bli lite glest med tränare men det slutade med att jag blev ensam. I alla fall till en början. Efter halva passet kom det en till. Men det var många barn som oxå var frånvarande så det blev en liten men hårt kämpande grupp. Körde lite balansövningar i början. Och det kan jag väl säga behövdes. Vi guggade även lite löpskolning, vilket oxå behövs... Löper man snyggt så löper man snabbt!! Men jag tror dom tyckte det var roligt ändå. Sen blev det lite häcklöpning och höjdhopp innan avslutande staffetter.

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer: