måndag, februari 12, 2018

Nystart

Jaha, då börjar vi om igen. Ny nedräkning till helgen. 40 timmar kvar...... Sorry, ska försöka vara lite gladare!! Det är ju trots allt 40 timmar att få ge allt för aktieägarna. Se till att deras kapital växer så det knakar. En möjlighet att få lösa möjliga och omöjliga problem. Att få växa och lära sig nytt! Få en himla massa erfarenheter! Och inte minst, en möjlighet att kunna få tak över huvudet. Det är det ju, tyvärr, inte alla som har...

Ikväll är det gympa för tjejerna. Jag hoppas hinna genomföra dryga 13 km på asfalt under tiden. Schemat som jag har säger 5:12-5:19 min/km. Men det bygger väl på att jag följt schemat tills nu..... Jag är inte så himla säker på att jag klarar av att hålla detta tempo då jag missat så mycket. Med lite tur så kanske jag kan ligga på ca 5:20 min/km. Vi får väl se. Schemat är ju gjort för att springa maran på typ 3h 46 min. Men jag är glad om jag kan komma under 4 h. Vilket jag trodde på när jag satte igång programmet. Men som jag nu är lite skeptisk till... Man kanske inte skall fokusera så mycket på tiden. Det är ju faktiskt så att bara ta sig runt en mara är en prestation!

Ha en bra vecka nu vänner!!

Inga kommentarer: