torsdag, februari 15, 2018

Varannan natt...

Igår natt sov jag bra. Somnade om när klockan ringde vilket kändes helt ok eftersom natten innan var usel. Men tyvärr så var även nattens sömn bedrövlig. Jag vaknade strax efter 1. Och jag vet inte om jag drömt att jag snart ändå skulle gå upp. För jag låg kvar och väntade på att klockan i alla fall skulle ringa innan jag skulle gå upp. Men den ringde aldrig så det var då jag kollade på klockan och insåg att den bara var efter 1. Tyvärr så kunde jag inte somna om då. Inte förens klockan var ca 4. Sen 04:30 vaknade jag igen och då tänkte jag att det var lika bra att gå upp.

Nu är det bara 2 dagar kvar till helg. Vilket känns helt ok. 2 dagar ska man väl klara? Sen är det friidrott i tre dagar. Först Inas träning på fredagen och sen tävlar hon både lördag och söndag. Och eftersom det är hemma i hallen så lär man ju få hjälpa till en del vid olika grenar.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: