onsdag, september 26, 2018

Bättre sömn inatt

Det var visserligen en bra mycket bättre natt inatt. Men jag skulle inte ha ställt klockan. Idag skulle man ha fått sova så länge man kunnat. Men mitt i veckan så får man inte göra det.

Jag invigde vår nya pannlampa igår. Så jag körde några varv i motionsspåret i närheten av där vi bor. Eftersom spåret saknar lampor så blev det ju ett bra test. Det kändes helt ok att ha lampan på huvudet. Och lampan lyste upp bra i skogen. Dock så är man lite ovan med ljuset som blir. Det är lite besvärligt att synfältet nertill får en så stark "kant". Om jag skall göra ett försök att beskriva det så tänk er att ni har ett par glasögon på er. Under glasögonens nedre kant så är det bara svart/mörkt. Så känns det att springa med pannlampa tycker jag.

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar