måndag, september 17, 2018

Då börjar vi om....

Måndag igen och nedräkningen mot fredag har startat. Helgen gick alldeles för fort. Har ändå inte gjort något vettigt. Lyckades komma ut på en runda igår när Ina hade gymnastikträning. Tänkte ta det rätt så lugnt. Och det började väldigt lugnt. Och när jag kommer fram till Rönnbyspåret så ser jag en snubbe som oxå springer där. Han höll ett rätt så lugnt tempo och tänkte att det är ju perfekt. Jag lägger mig lite bakom och så kan jag ropa på honom om det skulle jag skulle behöva hjälp. Ja, jag vet, jag är lite nojjig när jag har varit förkyld en längre tid och sen börjar jogga lite igen. Men helt plötsligt så ser jag honom knappt längre. Så jag får öka tempot lite. Och tempot ökar för varje kilometer han springer. Sista kilometern innan han stannar vid Önstastarten så hade jag tiden 04:48 min/km. Och det är inte att ta det lite lugnt för mig. Men men, så kan det vara....

Ha en fin vecka nu vänner!

Inga kommentarer: