tisdag, september 04, 2018

Något stämmer inte...

Jag sover rätt så skapligt, vilopulsen är ok, ingen snuva att tala om, knappt nån halsont att tala om, ingen feber men ändå är jag toktrött. Så förmodligen finns det något skit i kroppen som jäklas på något vis. Jag hade gärna fått följa träningsprogrammet även de sista två veckorna innan loppet men det blev inte så. Lite tråkigt då det kändes så bra sista 18 kilometraren och sen Blodomloppet. Men men, det är som det är. I det stora hela är det väl rätt så "skit samma" vilken tid man springer runt på. Jag kommer ändå aldrig vinna något lopp. Och man får vara glad de gånger man kan vara med!

Annars så verkar det som om vi till slut gick upp på första platsen här på jobbet i stegräknartävlingen. De lag som ledde gjorde det inte helt fair heller som jag ser det. Det reggade "active workstation" och det ger en massa steg. Men om man kollar definitionen av Active workstation så är det när man har en stationär cykel eller en trampmaskin vid sin arbetsplats. Finns inget sånt på våran firma så jag är rätt så nöjd med att laget lyckades gå förbi. Bara hoppas att de har reggat alla dagar nu....

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: