onsdag, september 12, 2018

Mittvecka

Igår var jag och käkade på Bryggans Café med Freddies första träningsgrupps tränare. Vi har ju nu slagits ihop med en annan grupp så vi tänkte att vi skulle ta en avslutningsmiddag med det "gamla" gänget. Det var trevligt och helt ok mat. Dessutom fick man kvitto om nu Coachen undrar.....

Lördagens lopp närmar sig med stormsteg och jag är nu bara 50/50 på om jag åker dit. Jag blev inte bättre av att jogga i måndags. Men det är ju ett par dagar kvar att bestämma sig på. Men det jag vet redan nu är att om jag springer så blir det bara i ett lugnt tempo. Jag är tyvärr inte redo för något annat just nu :-(

Annars knallar väl det mesta på som vanligt, man hoppas på Lottovinst eller förtidspension......

Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med kvitto! Mitt arbete lönar sig ; )

På torsdag är det pingis i Lindabhallen i Hallsta!
Du kan ju bestämma halvmaran efter det!

//Coachen

Anonym sa...

Ok, meddelar du när passet är över så att jag kan meddela mitt beslut då? :-)

/TB