fredag, september 14, 2018

Trist

Imorse bestämde jag mig för att hoppa över morgondagens halvmara. Det är bara att inse att man inte är 100% kry och att jag inte är redo för att springa 21 km. Visst jag kan kanske lufsa runt 21 km på strax under ett par timmar. Det är i och för sig inte dåligt på något vis. Men jag vet att jag kan springa en halvmara och lite till normalt sett och min förhoppning är ju att springa "snabbt". Eller i alla fall ha förutsänningen att springa sitt bästa. Som det är nu kanske jag bara skulle bli än sämre och det skulle ta än längre tid innan jag kan börja träna igen. Eller, kanske tar jag en liten kort tur på egen hand i helgen bara för att känna hur det känns.

Men inget ont som inte har något gott med sig. Nu kan ju dvärgarna få träna i helgen. Båda har både gymnastik och friidrott innan det är dags för en ny vecka.

Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar