torsdag, september 27, 2018

En del har tur...

Igår var det sista ABB-joggen för detta år. Och i och med det så var det även utlottning av presentkort på närvarolapparna. Efter vårterminen vann Freddie 250:- på Intersport. I gårdagens dragning så vann hon 500:- på Intersport. Snacka om att ha tur. Själv har jag knappt missat en gång de senaste 3 åren men aldrig vunnit någonting (mer än bättre hälsa då såklart...). Kul för Freddie ändå!!

Ikväll är det Nightrun mellan Surahammar och Skultuna. Jag anmälde mig för länge sen. Men jag ser idag att det skall bli väldigt mycket regn ikväll så det lutar stort åt att jag hoppar över detta lopp.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pannlampa på bara!

Se upp för alla lajvare i skogen ; )

//Frukthandlarn

Anonym sa...

Japp, pannlampan är laddad!!

/TB