måndag, september 03, 2018

Måndag *klapp klapp klapp*

Då har ännu en helg gått. Jag har inte varit helt pigg. Hade ju tänkt springa halvmaran i lördags men det gick inte. Helt slut, sov en stund mitt på dagen. På söndagen var det friidrottsträning. Freddie krasslig, jag åkte dit själv. Kast med liten boll mm. Var iväg på Länsförsäkringars jubileumsdag. Sen hem, kolla Arsenal, trött, somna vid 22. Vaknade 02 och det var något ljud som lät någonstans ifrån. Lät som en dieselmotor typ men ändå inte.... Gick runt i huset och försökte lokalisera. Verkade komma utifrån. Kollade ut men kunde inte se något. Försökte somna om, gick så där.... Till slut vid 4-tiden kunde jag somna om. Klockan ringer vid 5. Bara lägga ner, ställer om klockan. 05:30 nytt försök, bara att ge upp, orkar inte gå upp. Strax efter klockan 06:10 går jag upp. Fru Blogg ska vara hemma, sjuk. Mao ska jag ta med Freddie till fritids. Kan väl sammanfatta med att jag inte var först till jobbet idag.....

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligheten suger ibland!
Tror vi behöver en Londonresa snart?

Äntligen så kom det ; )
Frågan om att delta i div 2 laget i pingis?
Humor Mathias har som vanligt bokat semester
när det är sammandrag! haha

//Coach

Anonym sa...

Härligt Coach, grattis!
Svårt att toppa en helg i Upplands Ekeby!!

Lycka till!! :-)

/TB