måndag, oktober 07, 2019

Återigen en ny vecka

Jaha, då sitter man här igen med 40 friska timmar att spendera på jobb. Helgen gick otroooligt snabbt. Och vad har jag gjort då? Inte mycket... Inte orkade jag iväg och spela någon pingis i lördags morse heller. Jag vaknade, i vanlig ordning, mitt i natten och kunde inte somna om. Till slut somnade jag om och när klockan ringde för pingis så var det ett lätt val att avstå. Och det måste jag säga var ett rätt skönt val. Ett val man inte hade gjort om man fortfarande spelade pingis.

Vi var ju på husvisning oxå. Det visade sig vara ett hur vi redan tittat på, för 11 år sedan. Då var det en rejäl vattenskada i källaren och det kändes som ett jättteprojekt att få det ok. Nu kunde man känna spåren utav samma läcka. Och det verkar som om man bara har kapslat in problemet. För det luktade inte bra nere i källaren. Man har inte dränerat runt huset utan bara kapslat in det hela. Så ska man flytta in där är det fortfarande ett gigiantiskt projekt för att få det bra igen. Så det går bort!

I söndags blev det min längsta löpning på två månader. Och då blev det ändå inte långt, 13 km. Man är verkligen i dåligt skick nu men fördelen med det är ju att det kan ju bara bli bättre....
Gårdagens pass:


Ha en fin måndag och en fin vecka!!

Inga kommentarer: