fredag, oktober 04, 2019

Tandläkaren för Ina idag

Japp, dagen startar med ett besök hos tandläkaren med Ina. Är någon uppföljning på hennes natt-tandställning. Vet inte riktigt vad dom vill se. Det visar sig säkert....

Och idag är det fredag!! Det är ju fantastiskt att vi skall få ett par dagar ledigt. Har en tanke på att eventuellt åka och köra ett pass pingis imorgon bitti. Vi får väl se hur jag gör. Jag har ju haft den här tanken många gånger i höst men aldrig orkat ta steget att åka dit. Kanske, kanske inte.....

Sen funderar jag på att skippa att vara tränare för Freddies grupp på söndag. Tror inte övriga tränare hade varit där så många gånger som jag varit trots att Freddie inte varit med. Kanske borde jag passa på att ta det lite lugnt istället? VI får väl se......

Annars så får ni ha en underbar helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Petter inför Hallsta´s sammandrag söndagen den 13 oktober ; )

//Coachen

Anonym sa...

Haha, är det på söndagen.... Tror vi har VF-cupen då, vilken otur!!!

/TB