torsdag, oktober 17, 2019

Sömn

Inatt blev det bra med sömn. Inte för att det räcker men man får ändå vara nöjd. Jag hade tydligen glömt att sätta telefonen på ljudlöst . Och jag somnade strax före kl 21 och när det pep till tre ggr "mitt i natten" trodde jag nästan att det var morgon. Men den var bara 22:23 typ. Somnade om igen ganska snabt. Vaknade 04:36 och tänkte att jag kan ju dra till jobbet nu. Men sen tänkte jag, "jag blundar och ser om jag somnar om". Och då ringer klockan 05:20. Jag somnade om! Så inatt har det blivit bra med sömn men skulle kunna tänka mig lite mer sömn :-) Har lite ont i halsen igen och det kanske bidrar till min trötthet. Eller det att jag jobbade till 12 i tisdagsnatt och gick upp vid 5 igen.

Nåväl, om ni fortfarande läser så här långt (gissar att ni klickade Er vidare långt innan ni kom hit ner i inlägget) så har jag inte mycket mer att orda om. Så ni som mot förmodan läste ända hit ångrar Er nog att ni inte slutade läsa för länge sen :-)

Ha en fin torsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha en fin fin dag du också ! man (haha) längtar till dina inlägg varje dag !

Idag fyller o firar Hallsta pingis 50 år..

kom ner till Lindbo internationell arena kl. 18 o lira lite fickpingis och fortsätta med pizzaäventyr ; )

//Coachen

Anonym sa...

Låter ju jäkligt lockande att åka till Hallsta. Tyvärr ska fru Blogg på äventyr så jag skall se till att Ina får sjunga kör ikväll.

Hur är det med ryggen Coach?

/TB