onsdag, oktober 09, 2019

Klart bättre idag

Igår, mellan taxikörningarna, så somnade jag till i 8 minuter. Efter den lilla sömnen så kände jag mig genast lite bättre, mindre huvudvärk. Och då hade jag en förhoppning om att en bra natts sömn skulle göra susen. Och jag somnade nog runt 9 igår och sov till halv 5 och känner mig mycket bättre än igår. Skulle nog kunna tänka mig att knoppa in en stund till nu men kanske kan jag somna tidigt även ikväll. Och bli ännu piggare imorgon!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. På fredag är det ju veteranfest. Så det blir ingen friidrott för mig då. Tror inte Ina heller åker dit då hon har stora problem med ryggen. Så fort hon gör något så får hon ont i ryggen. Hon kör övningarna hon fick av sjukgymnasten i våras men det verkar inte hjälpa. Drygt att det skall vara så.

Ha en fin onsdag på Er!!

Inga kommentarer: