tisdag, oktober 22, 2019

Bilen på service

Så idag fick jag damma av hojjen igen. Tur det inte regnade i alla fall. Och ska jag vara riktigt ärlig, och det ska man ju vara, så var det rätt så skönt att cykla hit igen. Jag cyklade ju hela våren och sommaren och det hade jag inget mot att göra. Och så länge det inte regnar så är det ju helt ok. Det värsta är nästan mörkret. För man har ju inte världens bästa syn och när tårarna kommer så är det än värre.

Nåväl hoppas nu bara att det inte är för mycket tok med bilen.... Är inte alltför sugen på att reparera den för en massa pengar. Och jag tror dessutom att det är hög tid att köpa nya vinterdäck så vi får se vad det blir, reparationer eller vinterdäck....

Annars kan man väl konstatera att Arsenal är helt under isen. Finns ju ingen ordning i laget alls. Har nog inte sett de så dåliga som nu någonsin. Mr Wenger sa ju för någon veckan sen att han var sugen på att börja jobba igen. Ett jobb som interim skulle han inte vara helt främmande för. Kan det vara i Arsenal han gör sitt nästa jobb..... Kom ihåg vart ni läste det först....

Nä, dags att ge allt för aktieägarna igen.
Ha en fin tisdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser mörkt ut.... :-(

/TB