tisdag, oktober 15, 2019

Tidig tisdag

Idag hade jag en anledning att komma till jobbet tidigt. Efter lurren är det dags att åka till Ortopeden med Freddie. Hon har ju fortfarande inte rätat ut sin arm efter att gipset åkte av. Så det känns bättre att åka dit nu och kolla upp det/kanske få några övningar än att vänta ytterligare tid och så stelnar armen till i böjt läge. Men hur som helst, därför måste jag, för att få ihop lite tid idag, komma tidigt till jobbet. Och nu kommer jag bara behöva flexa bort 2 timmar av dagen.

Appen som både jag och Lalle har använt oss av för att ladda upp inlägg på bloggen har ju varit väldigt begränsad ett tag. Det har varit omöjligt att ladda med bilder. Nu är appen uppdaterad och det gick, i alla fall, ladda upp en bild. Har inte testat med flera än. Så det är ju kul för oss att appen verkar fixad.

Annars är det väl inte så mycket att orda om i vanlig ordning. Mer än att man går runt och funderar på hur det går för Coachen och hans rygg. Det var länge sen det kom någon uppdatering. Och det är ju märkligt då hela världen undrar hur det går med ryggen!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Bra att kolla upp armen. Är nog lite olika övningar som behövs. Appen har fått ett lyft igen. Bättre än att strula med webb versionen.

Anonym sa...

Det var inga problem, såg bra ut enligt läkaren. Och hos läkaren sträckte hon ut armen mer än vad jag har sett tidigare.... Nu kan hon inte köra med oss längre och säga att hon inte kan göra olika saker för att armen inte är bra.... Känns som om hon utnyttjat oss..... :-)

/TB