torsdag, oktober 03, 2019

Bättre sömn

Inatt blev det nog veckans bästa sömn så här långt. Önskar bara att den kunde blivit lite längre. Men jag är ändå nöjd.

Ikväll har jag möjlighet att gå på ett par timmars utbildning i sprint/häck träning. Jag både vill och inte vill gå dit. Det skulle vara skönt att bara ta det lite lugnt och koppla av men samtidigt en bra möjlighet att få lite mer kött på benen när det gäller sprint/häck. Man kör lätt fast och variationen på övningar är helt beroende på om man har haft tid att kolla upp nya övningar. Man har några få på lager som man kan plocka fram utan förberedelse. Men det kan ju vara bra att ha några fler i bakfickan. Vi får se hur det blir ikväll. Är jag inte alltför trött så kanske jag åker dit.

Igår åkte jag till Arosvallen och sprang i regn och rusk. Hade tänkt att köra 6*800m men jag var helt slut efter 4 så då var det bara att lägga ner. Det var inte långt borta att jag la ner redan innan jag åkte dit så 4*800 är ju bättre än 0*0m.

Gårdagens pass:


Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: