fredag, juli 03, 2020

Fredag!

När denna dagen är fixad så är det bara 5 dagar kvar att jobba innan semestern börjar. Det låter ju inte så dumt.

Imorse vaknade jag vid 4-tiden och kände att jag kan lika gärna gå upp. Men jag låg ändå kvar. Och jag måste ha somnat om några gånger. Men till slut gick jag upp och då blir man tidig till jobbet. Jag lurar på att bara jobba fram till lurren idag. Vi får se.. Men det vore rätt så skönt. I eftermddag är det allmänhetens löpning på Vallen igen. Igår sa jag till övriga familjen att vi skulle dit och träna. Nu är jag så jäkla trött så jag ångrar lite att jag sa så.... Men jag piggnar kanske till under dagen. Vore ju kanon om man kunde få till några intervaller......

Igår blev det en runda igen, återigen planlös men ändå en runda. Fick ihop 7,5 km i alla fall. Och nu har jag sprungit i 3 dagar i rad. Målet är att jag skall, om jag är frisk, springa varje dag fram till och med att semestern är slut. Så det borde bli 60+ dagar... Vi får väl se hur hälen känner sig efter ett tag....

Gårdagens runda:


Ha en riktigt skön helg nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta mig men borde inte målet vara att:

BLI FRISK ?

//Coachen

Anonym sa...

Kommer det någonsin att hända?

/TB