onsdag, juli 01, 2020

Mittvecka och mittår

Då är det onsdag och mitt i 2020, mitt i arbetsveckan och livet leker!! Det kanske var att ta i men jag kände för att skriva så. Och eftersom det är jag som bestämmer vad som skrivs här så skrev jag det jag ville skriva.

Jag var ut och sprang igår. Tänkte mig en lugn runda med låg puls. Tempot var lugnt med pulsen var hög. Formen verkar gå åt motsatt håll. Det kanske bara är att inse att man är för gammal för att komma i form igen. Måste nästan ta på mig en klocka till nästa pass för att se om det verkligen stämmer det där med pulsen. Tycker inte att jag var så sliten som jag borde varit med den höga puls jag hade ett tag. Fick stanna ett par gånger för att få ner den igen.

Här är passet:


Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det är ny månad och jag hade tänkte mig en runstreak under Juli.... Får se hur det blir med den. Förra året i Juli fick jag ihop fantastiska 242 km. Målet i år är i alla fall att komma över 200 km i Juli.

Ha en fin onsdag och en fantastik juli!

Inga kommentarer: