onsdag, juli 08, 2020

Mittvecka

Japp, onsdag och halvvägs till helg och därmed semester!

Det känns som om man är värd lite semester nu faktiskt! Ska dock tydligen hinna med ett halvårs-PDA. Men det lär ju gå rätt så fort hoppas jag. Kanske ska fråga om man kan köra det över Skype?

Igår blev det en lite runda igen. Åttonde dagen i rad som jag sprang. Försökte hålla nere pulsen under passet. I juli ska jag äntligen, förhoppningsvis, komma över 200 löpta kilometer igen. Det har inte hänt sedan juli 2019.

Här är gårdagens pass:


Är det någon fler än jag som uppmärksammat att Kenneth och Maggans båt har lagt ner? Tragiskt på något vis. Jag gillade Birka Paradise! Men i dessa tider är det ju svårt att få det att gå runt. Deras koncept byggde väl på att pensionärer skulle åka söndagar till torsdagar och lite yngre skulle åka på helgerna. Svårt i dessa tider....

Annars är det väl inte så mycket att orda om, onsdag och Lottodragning ikväll! Kanske skriver jag morgondagens blogg som ekonomiskt oberoende!!! Ha en fin dag!!

Inga kommentarer: