onsdag, juni 21, 2023

Förhoppningsvis sista dagen denna vecka

 Ja, det får vi verkligen hoppas. Jag har ju fått ledigt imorgon och om allt går som det ska (Freddie är frisk nog att åka till Torpet) så drar vi ikväll. Om inte, så kanske det blir jobb imorgon oxå.... Vore ju en mardröm... eller inte mardröm men då lär vi inte åka till Torpet alls... för att åka torsdag eftermiddag känns inte så lockande. Då lär ju alla andra pajasar oxå vara ute och köra....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det är jobb. Det är saker som hela tiden måste fixas. Det finns ingen tid till att bara vara. Ja, jag vet, jag har mig själv att skylla. Och det är ju normalt rätt så roliga grejer att göra (kanske inte gräsklippningen då...) men dessa grejer blir mer som ett jobb på något vis. En sak i taget och ta inte allt så jäkla allvarligt så blir det nog bra!!

Om jag mot förmodan inte bloggar imorgon så kommer här ett GLAD MIDSOMMAR!!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Tack detsamma..