onsdag, juni 14, 2023

Trött på mobilblogg

Det är inte optimalt att blogga på mobilen. Det tar tid att skriva (när man är så gammal som jag). Man hinner glömma vad man skulle skriva (när man är så gammal som jag). Vilket jag nu har gjort...

Fysioterapeuten igår bekräftade vad jag gissat, att det är menisken som krånglar. Nu ska jag hitta min nivå för hur långt jag kan springa utan att det gör ont dagen efter. Och sen ska jag hålla mig under den gränsen och sakta pressa den gränsen uppåt. Sommar och bara lite spring :-(

Nåväl, på fredag bär det iväg till Torpet. Tävling i Sollefteå på lördag och söndag. Sen hem igen. Hoppas hinna klippa något grässtrå oxå. Men det vet man ju aldrig....

Ha en fin onsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lalles tur att klippa gräset????

//Stiga lawn mover

Lasse N sa...

Funkar inte med min allergi :-)