fredag, juni 02, 2023

Freitag

 Ja, nu är det fredag igen. Jag skall vara ledig. Och ja, jag blev väckt av Jenna kl 04:00 idag oxå. Vet inte vad det är som har tagit åt henne? Är det att det är så ljust tidigt kanske? Jaja, nu är hon på semester i alla fall. Hon skall följa med Mia på äventyr och är tillbaka på onsdag kväll. Det känns nästan lite synd att vi inte är hemma de första dagarna. Och synd att man ska jobba måndag och åka på friidrott tidigt på tisdag.

Igår var jag funktionär på Vårruset, stod och delade ut picknickkassar till de som anmält sig som ett lag. Det var rätt kul, bra gäng jag jobbade med. Men jäkligt jobbigt för fötterna. Jag gick till Lögarängen och var stående/gående där i ca 3 timmar innan jag promenerade hem igen. Jäkligt ont under fötterna fick jag. Men det känns bättre idag som tur är.

Börjar bli riktigt pirrig inför maran imorgon. Inte för att jag skall klara någon viss tid utan för att överhuvudtaget ta mig runt. Men med nummerlapp på bröstet och en folkfest runt banan så ska det väl gå vägen.

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Folkfest folkfest hela dagen!

Watch out for SETH och GRABBARNA

//Rydell

Anonym sa...

Och oss!

/J Falk