onsdag, juni 07, 2023

Och så jobbar vi igen

Ja, vad ska man annars göra? Sova kanske...

Igår var det Kraftmätningen i Bålsta. En lagkvaltävling för upp till 16 barn. 8 tjejer och 8 killar. 6 grenar + stafett. De tre bästa resultaten för tjejer och killar räknas och man får poäng enligt mångkampstabellen typ. Vi slog Bålsta men det kvalas runt om hela Sverige och de 16 bästa lagen går till final.

Det var varmt och jag lyckades bränna mig i nacken på öronen och på armarna. Men fint väder är roligare än regn och rusk!

Idag blir det ett besök till tandläkaren. Jag ringde för att jag har så jäkla ont i en tand. Och då ville de även köra den vanliga undersökningen. Så jag gissar att dom undersöker idag och sen får jag komma tillbaka och laga en annan dag. Jag hoppas att jag har fel.

Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har väl aldrig FEL???

//lalle