fredag, april 05, 2024

Snö

 Och det är ju inte lite snö som kommit! Det är ju rejält med snö. Känns lite onödigt! Ser att det skall bli upp mot 13 grader varmt på söndag. Känns inte som om man behöver plocka fram skyffeln. Det lär ju tina bort rätt så fort.

Igår var jag ruggigt trött. Jag somnade i soffan vid 16-tiden när jag kom hem. Helt slut! Men sen var det iväg och handla och Freddie hade konfagrejer. Men jag tror att jag sovit rätt så bra i natt. Men det betyder ju inte att man är pigg idag... 

I eftermiddag blir det lite pingis med dvärgarna. Vi åker till Bellevues sunkiga bord och hagar. Men vi har en gratistimme kvar vid pingisbordet där så vi kör väl en timme.

Imorgon ska jag tydligen springa 21 km enligt schemat. Ser det ut så här ute så lär det bli inne på Friskis. Men då hade man ju helst startat kl 7 när dom öppnar. Men imorgon har vi tid för däckbyte på ena bilen och det är klockan 9. Så jag skulle inte hinna med löpning innan. Får väl bli antingen direkt efter det eller på eftermiddagen. Vi får väl se. Det som är bra med att göra det direkt på morgonen är ju att sen är man klar med det! Man kan vara rätt nöjd med sig själv resten av dagen och man känner att man inte behöver göra så mycket mer.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fantastisk helt!

Inga kommentarer: