onsdag, april 03, 2024

Väntar på bärgarn...

 Med tanke på att det redan efter hemkörning från jobbet rök från det varma bakhjulet så tänkte vi att det nog var bäst att bärga bilen till verkstan. Så runt 7 skall den bli uppplockad. Eftersom det inte kostar oss något att bärga så förstår jag inte hur jag ens kunde tänka tanken att jag skulle försöka köra in bilen till verkstan. Jag gissar att bilen sen blir borta ganska så länge. Men bättre att den står där än här.

Igår var det vilodag. Men fru Blogg ville till gymmet och träna. Jag ville inte till gymmet och träna. Så vi åkte till gymmet och tränade. Men eftersom att jag skall köra intervaller idag så fick det bli lugnt för mig igår. Jag sprang totalt 3 km. De sista 500 meterna testade jag att springa i det tempo jag skall ha idag på intervallerna 4:49 min/km. Och jag skall köra 4*1,2km med 400m jogg"vila" mellan intervallerna. 

Nä, dags för jobb och väntan på bärgare. Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: