tisdag, april 02, 2024

Tungt idag

 Idag var det riktigt tungt att gå upp. Trots att jag hade ont i ryggen och det inte fanns många sätt att ligga på för att det inte skulle göra ont så orkade jag inte gå upp. Jag vet inte om det är tidsomställningen som spökar men tungt hur som helst.

Igår blev det 5 lunga km bara för att schemat sa det. Eller schemat sa 3 km men ska jag gå ut och bara jogga och inte köra någon form av intervaller så känns 3 km helt fel. Så det fick bli 5 km lite drygt. Lite lättare än för en vecka sen men fortfarande långt till formen. Men den kanske kommer.

Här är passet:

Jag mötte en annan medarbetare på vägen till min plats imorse. Hen verkade inte heller helt på topp. Idag behövde den visst startas om osv. Så jag lät han vila. Jag vet inte hur man gör det där med omstart.

Ha en fin dag!



Inga kommentarer: