måndag, februari 25, 2008

Träning?

Efter att ha spelat innebandy både lördag och söndag känns det lite stelt idag. Men nu ska jag, efter denna kickstart, dra igång med lite mer träning. Och målet är att klockan 06:00 imorgonbitti befinna mig på Lögarängens gym. Det är svårt att få tiden att räcka till på kvällarna så min tanke är att träna innan jobbet så har man det gjort sen. Vi får väl se hur det går. På onsdag är det sen innebandy och på torsdag är det 2 matcher i pingiskorpen, huga. Jag undrar redan vad kroppen kommer säga på fredagmorgon.

Arsenal har sin nästa match på lördag. Då väntar Aston Villa hemma på The Grove. 3 pinnar är ett måste. Och 3 pinnar kommer det att bli, hoppas jag. Men det jag ser fram emot mest nu är returmatchen borta mot Milan i CL. Då jäklar!!

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: